Klachtenregeling
Je hebt een klacht, wat nu?
Ben je niet tevreden of heb je een klacht, dan wil ik dit graag van je horen. Alleen dan kan ik mijn uiterste best doen om je klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Neem contact met me op!
Je kunt altijd bellen. Samen kijken we of ik je klacht direct kan oplossen. Kan ik je niet meteen helpen of ben je niet tevreden over het resultaat, dan vraag ik je om jouw klacht zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven. Daarvoor kun je gebruik maken van dit contactformulier. Je kunt ook een e-mail of een brief sturen. Zodra ik je schriftelijke klacht heb ontvangen, krijg je binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst.
Je klacht in behandeling
Als je een klacht indient, zal deze binnen 14 dagen onderzocht en beantwoord worden. Heb ik daar meer tijd voor nodig, dan laat ik je binnen 14 dagen weten wanneer je een antwoord kunt verwachten. Een antwoord kan telefonisch besproken worden. Gemaakte afspraken en geboden oplossingen zal je ook altijd schriftelijk ontvangen.
Ben je het niet eens met de afhandeling van je klacht?
Ben je het toch niet eens met de oplossing, dan is er sprake van een geschil. Bij geschillen is het Nederlands recht
van toepassing. In geval van enig geschil verband houdende met of voortvloeiende uit de klacht, kan dit geschil
voorgelegd worden aan de bevoegde rechter te Arnhem. De uitspraak van de rechter is bindend.
Hoe kun je me bereiken?